Welcome To mY Blogger http://lieyaaellyana.blogspot.com

Friday, November 18, 2011

Indah Ujian Allah ni.

Doa ni saya amalkan u Pelihara Haty saya y saya pendamkan ddlm kesedihan .Hanya Allah y lebih Mengetahui .
Hari bertambah hari .rasa nk hilangkan diri jea kt dunia ni ,rasa dri ni mmg xlayak kt Dunia ni,aku tahu aku xpenting,Ya Allah ,berikan lar aku kekuatan dlm mgharungi ujianMu ,ssungguhnya besar nikmatMu ,aku Redha Ya Allah .suprise ni ke y Engkau hendak berikan pd ku ? Aku xkuat Ya Allah ;'( ,Permudahkan lar segala Urusanku ya Allah ,bantu lar HambaMu ini y Dhaif .Benar laa ,sungguh Indah apa y Engkau tlh ciptakan n y tlh Engkau aturkan segala nyaa .Aku Redhaa Ya Allah .Syukur Alhamdulillah n UjianMu y bnyak mngajar aku Erty 'memerlukan' .Maafkan aku kerana Terlekaa .

No comments:

Post a Comment

Anniversary we're already...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers