Welcome To mY Blogger http://lieyaaellyana.blogspot.com

Monday, November 21, 2011

ketikaa Malaikat mngingatkan saya diLembayung Sayapnya ;'(

Airmata mengHantui saya selalu .
saya akan cubaa Amalkan Doa' ni selalu .
Awak ,saya tahu diri saya siapa pd awak .saya xblh bhgia kan awak kan mcm org lain .saya xkuat hadapi semua ni ,p apa2 pn ,saya nk bterima kasihh bt saya selalu nak berdamping n Allah .syukur Alhamdulillah .Hari ni ,saya nak pergy ke kubur ayah lgy .nak share kt ayah kesedihan dlm haty ni .hari2 selalu kena mrh ,selalu juga tahan sebak didada .perih n semua ni ,p dlpaskan n airmata .ckup la airmata ni mncerita kan segala2 nya jln hidup y berliku ni .saya akan cuba Belajar pendam mslh wlaupn ia mngundang kesedihan .Hanya Allah y tahu segala2 nya.If saya xblh simpan u bawa mslh tu,bru lar saya cerita kan segala2 nya kesedihan ni pd Orang y saya syg sgt2.saya tahu perkara ni membebankan n merimaskan situasi awak .saya xtahan awak pendam mslh ni sorg2 .Maafkan saya,saya xberniat n cerita kan n sengaja ;'(.Tahap saya skrg ni *Marah adelah #1 perkara y 'Fobia' buat saya.saya benar2 Takut bila kena mrh .saya bukan gadis y sempurna dimata awak ,saya tahu itu n saya bukan lar ingin meminta sympathy,p cuma ingin rasa disayangi n dihargai ,bukan 24 jam y saya pinta ,p ckup prihatin n kehidupan seharian .saya minta Maaf atas kekurangan dri saya selama ni kurg mnyenangkan awak .Awk da Berubah,awak xcm y saya kenal dahulu .Ya Allah,Jika ini sepanjang jalan hidupku dtemani selalu n Airmata,Aku pasrah dan Redhaa n ketentuan ujianMu ya Allah.tabahkan lar dan Kuatkan lar aku ya Allah disisiMu selalu .Aku perlu bimbinganMu.Aku benar Tertekan .

No comments:

Post a Comment

Anniversary we're already...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers